هم‌رسانی
معرفی

متوسطه دخترانه سرای دانش منطقه 11 تهران در استان تهران از جمله بهترین مدارس غیر انتفاعی در محدوده‌ی انقلاب می‌باشد.
این مدرسه با مجوز شماره‌ی 96025466 از وزارت آموزش و پرورش به دانش‌آموزان متوسطه‌ی اول خدمات آموزشی ارائه می‌نماید. متوسطه دخترانه سرای دانش منطقه 11 تهران توسط لیلا رضایی تاسیس شده است. مدیریت مجموعه را امینی دارای 5 سال سابقه‌ی کار فرهنگی بر عهده دارد.

برخی ویژگی‌ها و برتری‌های آموزشی مدرسه سرای دانش عبارتند از:

- برگزاری آزمون صبحانه‌ای به صورت روزانه از دروس روز قبل - بازیابی دروس داده شده در ربع آخر هر روز - در اختیار قرار دادن خلاصه‌ی مطالب درسی به دانش‌آموز - برگزاری کلاس‌های سنجش و استعدادیابی در موضوعاتی از قبیل سازه‌ی ماکارانی، رباتیک، هوافضا و ... - مشاوره‌ی فردی اساتید و دانش‌آموزان به صورت ماهانه - حضور پشتیبان در هر کلاس

اولیای گرامی دانش‌آموزان منطقه 11 تهران به ویژه محدوده‌ی انقلاب می‌توانند جهت مشاوره و نیز انجام امور ثبت‌ نام به صورت حضوری با مراجعه به متوسطه دخترانه سرای دانش در نشانی خیابان فلسطین جنوبی، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک 13 یا غیر حضوری از طریق تماس تلفنی با 66415687 (پیش‌شماره: 021) اقدام فرمایند.

مکان دقیق متوسطه دخترانه سرای دانش منطقه 11 تهران روی نقشه در زیر نمایش داده شده و امکان مسیریابی از طریق نرم افزار‌های ویز و گوگل‌مپ نیز فراهم آمده است.

تصویر
سرای دانش_1

مدیران، کارکنان، مدرسان و دانش‌آموزان می‌توانند نسبت به افزودن یا اصلاح اطلاعات و تصاویر این مدرسه اقدام نمایند.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: