هم‌رسانی
معرفی

دبستان (ابتدایی) پسرانه سما ناحیه 1 رشت در استان گیلان از جمله بهترین مدارس غیر انتفاعی می‌باشد.
این مدرسه به دانش‌آموزان دبستان دوره‌ی اول و دبستان دوره‌ی دوم خدمات آموزشی ارائه می‌نماید. دبستان (ابتدایی) پسرانه سما ناحیه 1 رشت توسط فرامرز یزدانی دانش آموخته‌ی رشته‌ی آموزش ابتدایی تاسیس شده است. مدیریت مجموعه را محمود گلعلی پور فارغ‌التحصیل رشته‌ی آموزش و بهسازی منابع انسانی دارای 21 سال سابقه‌ی کار فرهنگی بر عهده دارد.

برخی ویژگی‌ها و برتری‌های آموزشی مدرسه سما عبارتند از:

با توجه به راهبرد کارساز سازمان سما (آموزش یک حرفه و مهارت به هر دانش آموز) هدف مجموعه ما این است از زیر ساخت های مجهز سما در جهت تربیت تکنسین ماهر و پرورش فرزندان گیلان استفاده نماییم. نقش آموزش های فنی و حرفه ای و تربیت نیروی ماهر و متخصص مورد نیاز جامعه از اهداف عالی سازمان سما در رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی با شعار دانشگاه کارآفرین است. فعالیت های فوق برنامه با تاکید بر توسعه مهارت ها و ارتقای علمی در مدارس سما در حال گسترش است. مهارت آموزی محور برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان سما است. غنی سازی اوقات فراغت و بسترسازی مناسب جهت آشنایی دانش آموزان سما با فرهنگ کار و اشتغال و مهارت آموزی در مدارس سما انجام شده است. بر همین اساس دوره های آموزشی و تخصصی کوتاه مدت سما واحد رشت بستر مناسبی را برای دانش آموزان فراهم می کند تا با فرهنگ کار و اشتغال و مهارت آموزی آشنا شوند.

اولیای گرامی دانش‌آموزان ناحیه 1 رشت می‌توانند جهت مشاوره و نیز انجام امور ثبت‌ نام به صورت حضوری با مراجعه به دبستان (ابتدایی) پسرانه سما در نشانی خیابان شهید انصاری، گلباغ نماز،‌خیابان مهارت، ولیعصر سه؛ کدپستی 4138683333 یا غیر حضوری از طریق تماس تلفنی با 33750947 (پیش‌شماره: 013) اقدام فرمایند.

تصویر
سما_1
سما_2
سما_3
سما_4
سما_5
سما_6

مدیران، کارکنان، مدرسان و دانش‌آموزان می‌توانند نسبت به افزودن یا اصلاح اطلاعات و تصاویر این مدرسه اقدام نمایند.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: