هم‌رسانی
معرفی

دبستان (ابتدایی) دخترانه پرتو علوی ناحیه 1 شیراز در استان فارس از جمله بهترین مدارس غیر انتفاعی می‌باشد.
این مدرسه با مجوز شماره‌ی 96013479 از وزارت آموزش و پرورش به دانش‌آموزان پیش‌دبستان، دبستان دوره‌ی اول و دبستان دوره‌ی دوم خدمات آموزشی ارائه می‌نماید. دبستان (ابتدایی) دخترانه پرتو علوی ناحیه 1 شیراز توسط اعظم السادات مسجدی دانش آموخته‌ی رشته‌ی کارشناس علوم تربیتی، با 40 سال سابقه‌ی کار آموزشی تاسیس شده است. مدیریت مجموعه را فاطمه فرهمند فارغ‌التحصیل رشته‌ی کارشناسی آموزش ابتدایی دارای 38 سال سابقه‌ی کار فرهنگی بر عهده دارد.

برخی ویژگی‌ها و برتری‌های آموزشی مدرسه پرتو علوی عبارتند از:

مجتمع پیش دبستان و دبستان پرتو علوی به عنوان یک مجموعه دو زبانه و با رویکرد بین المللی به صورت زنجیره ای در مراکز استان های مهم کشور و با نظارت شعبه مرکزی تهران در شیراز فعالیت می نماید. این مجتمع ضمن عقد تفاهم نامه آموزشی با یکی از مدارس فنلاند بسیاری از آموزش های روز دنیا را بومی سازی و ارائه می نماید و به عنوان اولین مجموعه آموزشی در کشور آموزش سواد مالی و هوش تجاری و اتیکت اسکول را برای دانش آموزان خود فراهم کرده است این مجموعه با دارا بودن کتابهای انحصاری با تألیف برترین مؤلفین کشوری در کنار کتابهای وزارتی در بخش آموزش سرآمد می باشد و در بخش آموزش زبان انگلیسی با روش های Esp و Immersion در دو بخش عمومی و تخصصی زیر نظر دپارتمان زبان انگلیسی علوی تهران و اعطای مدرک به دانش آموزان خود در این زمینه فعالیت دارد، از دیگر فعالیت های آموزشی بین المللی مجموعه فرهنگی آموزشی پرتو علوی می توان به طرح های house system، اجرای آزمون های بین المللی تیمز، پرلز و کانگورو، طرح آموزشی بیدپا، Cwow و ... اشاره نمود. دستاوردهای شاخص علمی و فرهنگی در سطح ناحیه و کشور دانش آموزان عزیز در مجموعه پرتو علوی گویای توانمندی آموزشی مجموعه در کلان شهر شیراز می باشد.

اولیای گرامی دانش‌آموزان ناحیه 1 شیراز می‌توانند جهت مشاوره و نیز انجام امور ثبت‌ نام به صورت حضوری با مراجعه به دبستان (ابتدایی) دخترانه پرتو علوی در نشانی خیابان همت جنوبی، خیابان شهید شیخی، کوچه پنجم؛ کدپستی 7185884785 یا غیر حضوری از طریق تماس تلفنی با 38446152 ، 38446153 یا 38446155 (پیش‌شماره: 071) اقدام فرمایند.

مکان دقیق دبستان (ابتدایی) دخترانه پرتو علوی ناحیه 1 شیراز روی نقشه در زیر نمایش داده شده و امکان مسیریابی از طریق نرم افزار‌های ویز و گوگل‌مپ نیز فراهم آمده است.

تصویر
پرتو علوی_1
پرتو علوی_2
پرتو علوی_3
پرتو علوی_4
پرتو علوی_5
پرتو علوی_6
پرتو علوی_7
پرتو علوی_8
پرتو علوی_9
پرتو علوی_10
پرتو علوی_11
پرتو علوی_12
پرتو علوی_13
پرتو علوی_14
پرتو علوی_15
پرتو علوی_16

مدیران، کارکنان، مدرسان و دانش‌آموزان می‌توانند نسبت به افزودن یا اصلاح اطلاعات و تصاویر این مدرسه اقدام نمایند.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: